Ushqimi i ekuilibruar 10 Prill 2022

Si të dobësoheni shëndetshëm gjatë Ramazanit

Ushqimi i ekuilibruar

Gjatë muajit të shenjtë të Ramazanit njerëzit agjërojnë nga lindja e diellit deri në perëndim të diellit. Pas pothuajse 12 orësh, kur njerëzit e ndërpresin agjërimin, ata priren të hanë tepër, gjë që ka një lidhje të ngushtë me shtimin në peshë. Mjekët dhe ekspertët e shëndetit rekomandojnë shmangien e ushqimeve me yndyrë të lartë për të prishur agjërimin e Ramazanit për disa arsye shëndetësore. Studimet sugjerojnë se njerëzit që agjërojnë përfundojnë duke fituar peshë në fund të muajit të shenjtë islamik. Duke bërë disa ndryshime të thjeshta në rutinën e përditshme, një person mund të humbasë lehtësisht peshë dhe të ruajë peshën e tij të shëndetshme trupore gjatë kësaj periudhe.

Kufizoni konsumimin e sheqerit

Të privoheninga ushqimi dhe uji gjatë gjithë ditës mund t'ju bëjë të ndiheni të lodhur dhe të dobët. Konsumimi i sheqerit në mbrëmje mund t'ju japë energji të menjëhershme, por mund t'ju lërë të plogësht pasi kalon pak kohë. Sheqeri është gjithashtu i lartë në kalori dhe teprimi me të mund t'ju bëjë të shtoni peshë. Kur të prishni agjërimin, kini parasysh sasinë e sheqerit që merrni.

Shtoni një dietë të ekuilibruar në dietën tuaj

Në vend që të kënaqeni me shijet me sheqer dhe ushqimet e skuqura, zgjidhni një vakt më të ekuilibruar në dietën tuaj. Ushqimet e pasura me fibra si perimet, frutat dhe karbohidratet komplekse mund t'ju mbajnë më të ngopur për një kohë më të gjatë. Shtoni më shumë prej tyre në dietën tuaj për të qëndruar më të ngopur dhe për të parandaluar ngrënien e tepërt. Ushqimet e shëndetshme janë gjithashtu me pak kalori dhe do të ndihmojnë në ruajtjen e peshës trupore të shëndetshme.

Shijoni ngadalë ushqimin tuaj

Kur prishni agjërimin në mbrëmje, mos e hani ushqimin me nxitim. Ngadalësoni, merrni kafshata të vogla dhe shijoni çdo kafshatë. Kur hani shpejt truri juaj nuk mund të dallojë kur stomaku juaj është më i ngopur, si rezultat, përfundoni duke ngrënë më shumë se normalisht. Përtypja ngadalë dhe shijimi i çdo kafshimi i jep trurit kohë për të njohur ndjesinë e ngopjes.

Ndani vaktet tuaja në pjesë të vogla

Kur e prishni agjërimin gjatë iftarit, mos e hani të gjithë ushqimin menjëherë. Hani një vakt të vogël kur e prishni agjërimin, më pas hani darkën një ose dy orë pas kësaj. Nëse hani të gjitha ushqimet përnjëherë, mund të përfundoni duke konsumuar më shumë kalori se normalja. Gjithashtu, sigurohuni që darka juaj të jetë e balancuar mirë me proporcionin e duhur të yndyrës, karbohidrateve, proteinave dhe perimeve.

Rihidratohuni

Për të kompensuar 12 orët e agjërimit përpiquni të pini më shumë ujë më pas. Një person duhet të pijë të paktën 2-3 litra ujë në ditë; përpiquni ta kompensoni këtë gjatë periudhës së mosagjërimit. Mungesa e marrjes së ujit gjithashtu mund t'ju bëjë të ndiheni të uritur në fund të ditës. Uji është gjithashtu thelbësor për të larguar toksinat nga trupi.

Bëni lëvizje

Mos shkoni menjëherë në shtrat për t'u shtrirë në divan gjatë  mbrëmjes pasi të keni ndërprerë agjërimin ose të keni darkuar. Është mirë që të lëvizni pak për të djegur kalori dhe për të shmangur akumulimin e yndyrës në zonën e barkut. Lëvizja pak pas agjërimit mund të ndihmojë gjithashtu në tretjen e ushqimit dhe parandalimin e fryrjes.

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor