Ushqimi i ekuilibruar 15 Prill 2022

Reduktimi i vakteve gjatë Ramazanit mund të shkaktojë probleme me zorrët, këshilla si t'i tejkaloni

Ushqimi i ekuilibruar

Në fillim të këtij muaji, myslimanët anembanë botës filluan agjërimin 30-ditor si ritualin e tyre të Ramazanit. Muaji i nëntë i kalendarit hënor mysliman, Ramazani është një kohë e shenjtë për muslimanët që përfshin introspeksionin, lutjet dhe reduktimi i sasisë të ushqimit dhe pijet nga lindja e diellit deri në perëndim të diellit, që do të thotë të agjëroni nga 11 deri në 17 orë rresht.

Për shumë njerëz që respektojnë Ramazanin, këto ndryshime të stilit të jetesës, së bashku me uljen e orëve të gjumit për shkak të lutjeve të natës dhe aktiviteteve të tjera, mund të rezultojnë në probleme të tretjes, si kapsllëku. Hulumtimet tregojnë se gjatë Ramazanit, ata që agjërojnë mund të shohin rritje të ndjeshme të kapsllëkut, si dhe fryrje ose rëndim.

Ndërsa ata që luftojnë me këtë sfidë mund të ndihen sikur thjesht duhet ta përballojnë atë ose të injorojnë shqetësimin, ka mënyra për të ndihmuar në zbutjen e kapsllëkut. Nutricionistët ofrojnë këshilla për të ndihmuar në lehtësimin e kapsllëkut gjatë Ramazanit.

Trajtimi i kapsllëkut gjatë Ramazanit

Kapsllëku ndodh kur një person ka më pak se tri jashtëqitje në javë. Procesi gjithashtu mund të jetë i vështirë. Shkaktarë të ndryshëm mund të çojnë në kapsllëk, duke përfshirë shumë faktorë të stilit të jetesës ose çështje të ushqyerjes, si marrja e ushqimit, hidratimi, sasia e lëvizjeve dhe madje edhe nivelet e stresit. Ramazani veçanërisht është një kohë kur shumë njerëz përjetojnë kapsllëk. Sipas një studimi të vitit 2017 në "Journal of Religion and Health", frekuenca dhe ashpërsia e kapsllëkut u rrit ndjeshëm tek njerëzit që agjëronin.

Samina Qureshi, një dietologe që punon kryesisht me individë që vuajnë nga sindroma e zorrës së irrituar dhe një popullatë e madhe myslimane, ka trajtuar raste konkrete. “Gjatë gjithë vitit, klientët e mi që e mbajnë Ramazanin janë të interesuar se si të ushqejnë trupin e tyre në mënyrë të përshtatshme dhe aq më tepër, si të shmangin kapsllëkun që shfaqet gjatë agjërimit”, tha Qureshi për Health.com. "Ne kalojmë kohë gjatë seancave tona duke biseduar se si të përgatitemi për para, gjatë dhe pas Ramazanit". Më poshtë, Qureshi ofron këshillat që ajo ndan me klientët e saj që agjërojnë, për të ndihmuar në uljen e shpeshtësisë dhe ashpërsisë së kapsllëkut.

Hani më shumë fibra

Gjatë Ramazanit, marrja e reduktuar e ushqimit mund të jetë një nxitës i madh për kapsllëkun. Kur agjërojnë, njerëzit i zvogëlojnë vaktet e tyre në vetëm dy vakte në ditë: syfyr, vakti i mëngjesit; dhe iftari, darka. Sipas një raporti të vitit 2016 në Gazetën Mjekësore të Gjysmëhënës së Kuqe Iraniane, rreth 30% e marrjes totale të kalorive në ditë ndodh në syfyr dhe afërsisht 60% në Iftar. Për shkak se jeni të kufizuar në dy vakte në ditë kur agjëroni, është e rëndësishme të siguroheni që ato të jenë të pasura me fibra. Në raport, studiuesit zbuluan se ngrënia e më pak se 15 gram fibra çdo ditë shoqërohej me një rrezik në rritje të kapsllëkut. Ngrënia e një vakti mëngjesi të pasur me fibra mund t'ju ndihmojë të zvogëloni shanset për kapsllëk. “Bollguri mund të jetë një opsion i shpejtë dhe i lehtë dhe është i mbushur me fibra për të ndihmuar në shtimin e jashtëqitjes”, tha Qureshi. "Një tjetër opsion i lehtë për syfyrin është një smoothie me fruta hidratuese, gjalpë arrash ose farash, kos, fara chia dhe fara liri të bluara për një rritje shtesë të fibrave". Marrja e fibrave tuaja nga burime natyrore dhe ushqime të plota është thelbësore. Fibrat janë karbohidrate që trupi ynë nuk mund t'i tresë, kjo është arsyeja pse luajnë një rol të madh në tretje, në mënyrë specifike shton masë në jashtëqitje, gjë që lejon lëvizje më të buta të zorrëve.

Pini më shumë ujë

Uji dhe fibrat shkojnë dorë për dore: Rritja e fibrave pa shtuar lëngje adekuate mund të çojë në më shumë kapsllëk, tha Qureshi. Sipas raportit të vitit 2016, pirja e më pak se 750 mililitra lëngje çdo ditë mund të ndikojë në kapsllëk. Mund të jetë e vështirë të plotësoni gjithë nevojat tuaja gjatë agjërimit. Për të ndihmuar në adresimin e kësaj çështjeje, është e rëndësishme që të pini rregullisht ujë gjatë orëve të natës në vend që të përpiqeni të pini ujë në vaktet e mëngjesit ose të mbrëmjes. Për të kuptuar nëse po merrni sasinë e duhur të lëngjeve, mund të dëshironi të hidhni një sy në tualet: Ngjyra e urinës është një mënyrë e thjeshtë për të vlerësuar nivelet e hidratimit dhe është gjetur të jetë një tregues mjaft i saktë nëse nevojitet më shumë hidratim. Ngjyra normale e urinës është e verdhë e lehtë në të zbehtë; çdo gjë më e errët sugjeron se mund të keni nevojë për më shumë lëngje në dietën tuaj.

Ushtrime të frymëmarrjes

Sipas një rishikimi të studimit në Medicines, "frymëmarrja diafragmatike është frymëmarrje e ngadaltë dhe e thellë që ndikon në tru dhe në sistemin kardiovaskular, respirator dhe gastrointestinal nëpërmjet modulimit të funksioneve nervore autonome". Ka shumë përfitime të mundshme nga ushtrimet e frymëmarrjes dhe ndihma në përmirësimin e kapsllëkut është një prej tyre. Përpiquni të merrni frymë thellë rregullisht çdo ditë, dhe veçanërisht kur përpiqeni të largoni jashtëqitje për të ndihmuar në nxitjen e lëvizjeve të zorrëve.

Lëvizni

Mund të jetë e vështirë të gjeni motivimin për t'u ushtruar gjatë Ramazanit, por edhe vetëm ecja mund të ndihmojë në përmirësimin e kapsllëkut. Përpiquni të përfshini një shëtitje 15-minutëshe dy herë në ditë.

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor