Ushqimi i ekuilibruar 17 Maj 2022

Këto ushqime po jua dëmtojnë trurin, hiqini menjëherë nga pjata juaj

Ushqimi i ekuilibruar

Keni ngrënë manaferra shumëngjyrëshe, fruta arrore apo salmon? Me siguri e dini se këto ushqime ju sigurojnë shëndet më të mirë të trurit. Por ka disa probleme që mund të rrisin rrezikun për probleme me humorin dhe kujtesën, veçanërisht kur rriteni.
Ja cilat janë ushqimet që duhet t'i zhdukni fare nga pjata juaj":

Margarina dhe shllaku

Këto ushqime, së bashku me shumë ushqime të paketuara, janë të pasura me yndyrant e quajtura trans. Ju mund ta dini se yndyrat trans nuk janë të mira për zemrën dhe enët e gjakut. Hulumtimet kanë zbuluar se ato gjithashtu mund të bëjnë shumë dëm në funksionin e trurit. Një studim nga revista Neurology zbuloi se të moshuarit që kishin nivelet më të larta të acidit elaidik (një lloj i zakonshëm i yndyrës trans) në gjakun e tyre kishin më shumë gjasa të zhvillonin demencë.

Alkooli

Ndërsa një gotë e vetme verë ose birrë nuk ka gjasa të ngatërrojë mendjen tuaj, alkooli ndikon drejtpërdrejt në rrugët e komunikimit të trurit. Sa më shumë të pini, aq më e vështirë mund të jetë të përpunoni informacione të reja ose të mbani mend gjëra. Alkooli gjithashtu mund t'ju bëjë të ndiheni konfuz ose në depresion.

Soda dhe pije të tjera me sheqer

Nëse dëshironi ta mbani trurin tuaj të mprehtë ndërsa plakeni, shmangni pijet super të ëmbla. Hulumtimet kanë zbuluar se njerëzit që pinë shumë pije të gazuara, çaj të ëmbël dhe pije të tjera me sheqer kanë më shumë gjasa të kenë probleme me kujtesën. Këto pije, të cilat shpesh kanë një lloj sheqeri të quajtur fruktozë, madje mund të bëjnë që pjesë të caktuara të trurit tuaj të bëhen më të vogla.

Soda dietike dhe pije me ëmbëlsues artificialë

Nëse pijet joalkoolike të zakonshme janë të këqija për ju, atëherë ato pa sheqer janë të mira, apo jo? Hulumtimet zbulojnë se njerëzit që pinë të paktën një sodë diete në ditë kanë gati tre herë më shumë gjasa të kenë një goditje në tru ose të zhvillojnë demencë. Shkencëtarët mendojnë se ëmbëlsuesit artificialë mund të jenë përbërësi shkaktues.

Patate të skuqura dhe ushqime të tjera të skuqura

Njerëzit që hanë shumë ushqime të skuqura dhe të përpunuara kanë tendencë të dalin më keq në testet që masin aftësitë e tyre të të menduarit. Arsyeja e mundshme: ushqimet e skuqura dhe të yndyrshme. Këto shkaktojnë inflamacion, i cili mund të dëmtojë enët e gjakut që furnizojnë trurin me gjak dhe të dëmtojë vetë trurin.

Bukë e bardhë dhe orizi i bardhë

Karbohidratet e rafinuara, madje edhe ato që nuk kanë shije super të ëmbël, mund të rrisin sheqerin në gjak. Kjo shpesh pasohet nga një përplasje, e cila mund t'ju bëjë të ndiheni të mjegulluar mendërisht. Hulumtimet tregojnë se shumë karbohidrate të rafinuara mund të rrisin rrezikun e sëmundjes Alzheimer, veçanërisht në disa njerëz që janë gjenetikisht të predispozuar ndaj saj. Përdorni bukë me drithëra të plota, oriz kafe dhe makarona me grurë të plotë kur hani karbohidrate.

Mish i kuq

Është i pasur me yndyra të ngopura, të cilat janë të këqija për zemrën dhe trurin tuaj. Në fakt, kufizimi i mishit të kuq është një parim kyç i dietës MIND, një program ushqimi i bazuar në kërkime që synon të mbajë kujtesën dhe të menduarit tuaj të mprehtë. Dëshironi një burim proteinash që është më i mirë për trurin tuaj? Peshku, shpendët pa yndyrë dhe fasulet janë opsione më të shëndetshme.

Gjalpë dhe djathë me yndyrë të plotë

Kjo shije kremoze ka një kosto. Këto produkte qumështi janë plot me yndyra të ngopura. Ndjekësit e dietës MIND shmangin gjalpin, djathin dhe produktet e tjera të qumështit me yndyrë të plotë. Kur bëhet fjalë për shëndetin e trurit, bulmeti me pak yndyrë është përgjithësisht zgjedhja më e shëndetshme. Ju mund të merrni qumësht, kos, gjizë dhe ushqime të tjera të qumështit në forma me pak yndyrë.

Peshku shpatë dhe ton

Shumica e ekspertëve të shëndetit janë adhurues të mëdhenj të peshkut, por lloji që ata duan është salmoni dhe të tjerët që përmbajnë një yndyrë të shëndetshme të quajtur acide yndyrore omega-3. Peshqit shpatë, tuna dhe peshq të tjerë të mëdhenj humbasin pikë sepse kanë tendencë të jenë të pasur me merkur. Kjo është një neurotoksinë - që do të thotë toksike për trurin tuaj - që mund të çojë në rrezik më të lartë të humbjes së kujtesës dhe aftësi më të dobëta të të menduarit tek të moshuarit.

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor