Ushqimi i ekuilibruar 23 Maj 2022

Për të ulur presionin e gjakut konsumoni këtë lëng të shtrydhur, do të habiteni nga efektet

Ushqimi i ekuilibruar

Presioni i lartë i gjakut, ose hipertensioni, ndodh kur forca e gjakut që rrjedh nëpër enët tuaja të gjakut është vazhdimisht shumë e lartë. Kjo mund të sjellë tendosje shtesë në enët e gjakut, zemër dhe në organet e tjera – si truri, veshkat dhe sytë.

Nëse keni presion të lartë të gjakut, ulja e tij qoftë edhe në një sasi të vogël mund të ndihmojë në uljen e rrezikut për një sërë problemesh serioze shëndetësore. Bërja e ndryshimeve të shëndetshme të jetesës ndonjëherë mund të ndihmojë në uljen e niveleve të presionit të lartë të gjakut. Një ndryshim i tillë i rëndësishëm në stilin e jetës është dieta juaj.

Pacientët me presion të lartë të gjakut duhet të kenë më shumë kujdes kur bëhet fjalë për dietën e tyre. Ushqimet e skuqura, të kripura ose pikante mund të shkaktojnë një rritje të niveleve të presionit të gjakut. Shmangni ushqimet e padëshiruara dhe ushqimet e përpunuara pasi ato janë të larta në kolesterol dhe natrium. Ushqimet me natrium të lartë prishin ekuilibrin e ujit të trupit dhe ushtrojnë presion në enët e gjakut, gjë që nga ana tjetër pengon rrjedhjen e qetë të gjakut.
Nga ana tjetër, mbajtja e një diete miqësore me presionin e gjakut mund të ndihmojë në mbajtjen e presionit të gjakut brenda një diapazoni të shëndetshëm. Një artikull i tillë që duhet të përfshini në dietën tuaj duhet të jetë lëngu i freskët i shegës.

Omegranat janë të pasura me lëndë ushqyese si folati dhe vitamina C, dhe kanë efekte anti-inflamatore. Lëngu i shegës përmban antioksidantë në nivele më të larta se shumë lëngje frutash të tjera, gati tre herë më të larta se ato në çajin jeshil ose verën e kuqe.
Studiuesit rekomandojnë një dozë prej të paktën 240 mililitra (1 filxhan) në ditë për të ulur presionin diastolik të gjakut. Mendohet se lëngu i shegës mund të bllokojë ose ngadalësojë ndërtimin e kolesterolit në arterie, duke parandaluar rrezikun më të lartë të sëmundjeve të zemrës.

Mundohuni të konsumoni vetëm lëng shege të saposhtrydhur, pa shtuar sheqer. Sheqeri shton më shumë kalori në lëng, gjë që redukton përfitimet e tij për shëndetin e zemrës. Nëse shegët nuk janë të disponueshme dhe dëshironi të blini lëng të paketuar, atëherë kontrolloni etiketën për t'u siguruar që jeni duke pirë lëng të pastër shege dhe jo një përzierje lëngjesh që përmbajnë sheqer të shtuar.

Përveç përfshirjes së ushqimeve të shëndetshme në dietën tuaj, siç është lëngu i shegës, duhet të reduktoni sasinë e kripës që hani, të reduktoni konsumimin e alkoolit, të humbni peshë nëse jeni mbipeshë, të reduktoni sasinë e kafeinës dhe nëse jeni duhanpirës duhet të ndaloni duhanin.
Merrni pak kohë për të menduar se cila është ose janë arsyeja(at) e stresit tuaj. Pasi të dini se çfarë është, mendoni se si mund ta eliminoni ose reduktoni stresin. Meditimi, joga, stërvitja ose çdo aktivitet tjetër që ju ndihmon të ndiheni të qetë inkurajohen për të larguar mendjen tuaj nga stresi mbi problemet ose sfidat.

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor