Kujdesi per trupin 31 Maj 2022

8 arsye pse dhjami ka tendencën të na grumbullohet vetëm tek barku

Kujdesi per trupin

Shumica e njerëzve janë vazhdimisht duke luftuar me dhjamin e barkut, i cili grumbullohet lehtësisht në këtë vend dhe është shumë i vështirë për t'u hequr qafe. Barku është një nga zonat e trupit tonë që më së shumti tenton të zgjerohet, duke komprometuar pamjen tonë dhe padyshim shëndetin tonë. Disa studime kanë treguar se yndyra e barkut nuk është vetëm një problem estetik.

Në fakt dhjami në këtë zonë mund të zvogëlojë densitetin e kockave, duke rritur rrezikun e vuajtjes nga osteoporoza, si dhe mundësinë e vuajtjes nga astma. Për këtë arsye është e rëndësishme të njihni shkaqet e akumulimit të yndyrës në bark dhe të gjeni zgjidhjen e duhur për këtë problem.

Cilat janë arsyet pse akumulimi i dhjamit ndodh pikërisht në këtë zonë

Gjenetika

Studiuesit nga Instituti Sanford Burnham (Shtetet e Bashkuara) kanë përcaktuar se yndyra e trupit ndryshon gjenetikisht në zona të ndryshme të trupit. Në të njëjtën kohë, studime të tjera kanë treguar se gjenetika luan një rol shumë të rëndësishëm në lidhje me nivelin e ngopjes së çdo individi. Njerëzit që gjenetikisht priren të hanë më shumë, padyshim që kanë tendencë të grumbullojnë më shumë yndyrë në bark. Për më tepër, nëse ka shumë anëtarë në familje që tentojnë të grumbullojnë yndyrë në bark, atëherë ju e keni gjenetikisht të trashëguar.

Nuk flini mjaftueshëm

Njerëzit që nuk flenë mjaftueshëm priren të konsumojnë më shumë kalori dhe për këtë arsye grumbullojnë më shumë yndyrë në bark. Mungesa e gjumit zvogëlon nivelet e hormonit leptin dhe rrit hormonin ghrelin, i cili është ai që shkakton shtimin në peshë. Sipas studimeve të ndryshme, njerëzit që flenë vetëm 6 orë në ditë kanë rreth 27% më shumë gjasa të jenë obezë sesa njerëzit që flenë 7 deri në 9 orë.

Stresi

Ashtu si me cilësinë e dobët të gjumit, stresi gjithashtu prodhon ndryshime hormonale që mund të çojnë në shtim në peshë. Sipas nutricionistes Patricia Ramírez, gjatë momenteve të stresit më të madh, gjëndrat mbiveshkore stimulohen për të lëshuar hormone si adrenalina dhe kortizoli. Kur rritet niveli i kortizolit, lehtësohet formimi i yndyrave në trup, veçanërisht ato që grumbullohen në bark.

Mungesa e ushtrimeve

Ushtrimi është një nga mënyrat më të mira për të mbajtur metabolizmin tuaj aktiv dhe djegur dhjamin. Studiuesit nga Universiteti Johns Hopkins në Baltimore (Shtetet e Bashkuara) kanë përcaktuar se është shumë e rëndësishme të ushtroheni për të arritur peshën ideale. Natyrisht, ky nuk është një problem i thjeshtë estetik, por ne flasim dhe mbi të gjitha për shëndetin. Ushtrimi ndihmon në djegien e yndyrës dhe është mënyra më e mirë për të promovuar shëndetin kardiovaskular.

Ushqimi i keq

Një dietë e pasur me karbohidrate dhe yndyrna është një nga shkaqet kryesore të akumulimit të yndyrës në bark. Në treg ka shumë produkte që nuk janë aspak të shëndetshme dhe, për rrjedhojë, si konsumator është e rëndësishme të dini se si t'i identifikoni dhe shmangni sa më shumë ato që ju bëjnë dëm. Ndër ushqimet që mund të shkaktojnë obezitet janë ushqimet industriale, salçiçet ose sallami, mielli i bardhë, ushqimet e skuqura, të konservuara, pijet me sheqer etj.
Prandaj është e nevojshme të ndiqni një dietë të mirë që përfshin fruta, perime, drithëra, mish pa dhjamë dhe ujë.

Pirja e tepërt e alkoolit

Konsumimi i tepërt i alkoolit mund të ndikojë negativisht në shtimin e peshës, në fakt ka në thelb kalori të lëngshme. Një studim i publikuar në Gazetën Evropiane të të ushqyerit klinik zbuloi se konsumimi i tepërt i alkoolit është një faktor shumë predispozues (50%), i cili për rrjedhojë rrit rrezikun e akumulimit të yndyrës në bark.

Barnat e ndryshme

Disa medikamente, nëse merren për një kohë të gjatë, mund të shkaktojnë shtim në peshë. Këto përfshijnë ato të përshkruara për trajtimin e diabetit, konvulsioneve, çrregullimeve emocionale, migrenës, hipertensionit arterial dhe përsëri steroidet, pilulat e kontrollit të lindjes dhe ilaçet që përdoren për terapinë e zëvendësimit të hormoneve. Megjithatë, duhet theksuar se këto ilaçe jo gjithmonë shkaktojnë shtim në peshë, në fakt efektet e tyre ndryshojnë nga personi në person.

Snacks ndërmjet vakteve

Edhe pse të ngrënit pak dhe shpesh rekomandohet shumë për të kontrolluar peshën dhe për të aktivizuar metabolizmin, ngrënia mes vakteve me ushqime të pashëndetshme dhe ushqime të ndryshme mund të ketë efekte të padëshiruara. Ngrënia mes vakteve duke përfshirë  patate të skuqura, biskota dhe ushqime të lehta rrit marrjen e kalorive dhe rrjedhimisht yndyrën e barkut.

Çfarë duhet bërë për këtë?

Pavarësisht nga shkaku i akumulimit të yndyrës në bark, është shumë e rëndësishme ta luftoni atë për të parandaluar problemet shëndetësore. Zgjidhjet për të vepruar kundër yndyrës së barkut janë:
Ndiqni një dietë që ju përshtatet vetëm ju
Praktikoni ushtrime kardiovaskulare dhe ushtrime të lokalizuara
Flini të paktën 8 orë në ditë
Pini shume uje
Detoksifikoni trupin

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor