Shendeti mendor 1 Korrik 2022

Qëndrimi në diell është "ilaç", ja përfitimet që na sjell për mendjen dhe humorin tonë

Shendeti mendor

Nuk ka diskutim që dielli të bën mirë. Duke marrë masat e duhura paraprake, dielli është një burim i madh mirëqenieje jo vetëm për trupin, por edhe për mendjen dhe shpirtin. Në fakt, ai vepron në nivel hormonal duke rregulluar ritmet personale gjumë-zgjim, si dhe duke ju vënë në humor të mirë "aq shumë sa që në shkollat ​​dhe bibliotekat në Evropën veriore dhe pranë Polit të Veriut, llambat e terapisë me dritë që imitojnë dritën natyrale kanë adoptuar solar.

Nuk është rastësi që kjo terapi e veçantë është adoptuar në rajonet veriore të botës, duke pasur parasysh incidencën e lartë të vetëvrasjeve të shkaktuara pikërisht nga ekspozimi më i vogël ndaj dritës së diellit. Një nevojë jo vetëm fizike, por edhe instinktive: “Jo çuditërisht, ne kemi një tendencë t'i konsiderojmë si të pashëndetshme vendet e punës dhe shtëpitë që kanë nevojë vazhdimisht për ndriçim artificial.

Një tjetër fakt "instinktiv" është se, kur teknikat e relaksimit përdoren gjatë një seance psikoterapie dhe pacientëve u kërkohet të imagjinojnë një vend të sigurt të lidhur me një situatë qetësie dhe mirëqenieje, shumë prej tyre mendojnë veten të shtrirë në një plazh nën diell.
Prandaj, instinkti na shtyn të ekspozohemi ndaj diellit dhe ta konsiderojmë atë pozitivisht për humorin tonë, edhe sepse shpesh lidhet me pushimet dhe momentet e kohës së lirë.
Por si mund të kontribuojë dielli në shëndetin mendor? “Ne e dimë se rrezet e diellit ndikojnë në sistemet hormonale dhe neurotransmetuesit e trurit. Dielli ka një veprim të dobishëm ndaj atyre ndërmjetësuesve, si serotonina dhe dopamina, të aftë për të ndikuar në disponimin tonë, aftësinë tonë për t'u qetësuar dhe për të përjetuar ndjenja pozitive. Jo vetëm kaq, por stimulohet edhe prodhimi i endorfinës, duke rritur kështu ndjesinë e kënaqësisë.

Roli i diellit në prodhimin e vitaminës D është gjithashtu thelbësor, i rëndësishëm jo vetëm për trupin por edhe për mendjen: "Vitet e fundit janë kryer disa studime për të vlerësuar korrelacionin midis mungesës së vitaminës D dhe fillimit të depresioni, pagjumësia dhe rënia kognitive. Këto studime do të tregonin se kjo vitaminë e veçantë do të vepronte si një hormon i vërtetë përmes receptorëve të pranishëm në organe të shumta, përfshirë trurin.

Për më tepër, duke modifikuar boshtin hipotalamus-hipofizë-veshkore, do të rregullonte prodhimin e neurotransmetuesve serotonin, adrenalinë, dopaminë dhe noradrenalinë, të përfshirë në gjenezën e depresionit. Prandaj është e saktë të mendohet se mungesa e vitaminës D mund të kontribuojë në zhvillimin depresiv. Një e dhënë e mëtejshme është në identifikimin e receptorëve të vitaminës D në zonat e trurit ku lind depresioni.

Gjumi, gjendjet depresive dhe rrezet e diellit: lidhja midis këtyre elementeve

Një studim i madh i kryer nga një grup studiuesish nga Universiteti i Exeter Medical ka treguar se mungesa e moderuar e vitaminës D lidhet me një rrezik në rritje të zhvillimit të demencës.
Depresioni, shqetësimet e gjumit dhe çmenduritë janë në të vërtetë të gjithë elementët e lidhur dhe të lidhura me njëra-tjetrën: doli në fakt se një nga simptomat e para të një gjendjeje depresive është gjumi i dëmtuar dhe se në përgjithësi çrregullimet e gjumit mund të përkeqësojnë një gjendje depresive tashmë të pranishme. Studime të tjera kanë konfirmuar gjithashtu se, duke vepruar në qendrën e gjumit të pranishme në hipotalamus, vitamina D do të kontribuonte në rregullimin e ritmit gjumë-zgjim.

Në fakt, dielli dhe vitamina D rregullojnë ritmet cirkadiane, në veçanti alternimin midis gjumit dhe zgjimit, duke përmirësuar çdo gjendje depresive. pajisje elektronike për ata që vuajnë nga çrregullimet e gjumit.
Rëndësia e vitaminës D për trupin
Jo vetëm për shëndetin e trurit dhe humorit: sinteza e vitaminës D, e cila ndodh falë ekspozimit ndaj dritës së diellit, është një kurë e vërtetë për të gjithë organizmin.
Siç thonë ekspertët, nëse merret me masat e nevojshme, dielli është një ilaç i vërtetë për të gjithë organizmin: “Në fakt është shumë i mirë për shëndetin e kockave dhe lëkurës. Dhe kur mungon, sidomos në dimër kur, ndër të tjera, shfaqet më shumë i ashtuquajturi depresion sezonal, mund të përdoret përdorimi i suplementeve pasi të vlerësohen nivelet e vitaminës D me një dozë të moderuar.

ARTIKUJ TE NGJASHEM

  • Javor
  • Mujor
  • Vjetor